you smiles at me :)

Alla inlägg under augusti 2012

Av Vera Nyström - 20 augusti 2012 15:59

Hej jag hade först mentors tid sen språk , so , lunch , no , matte  och sista lektionen engelska   så jag e rätt trött efter den långa dagen   men ha en trevlig dag jag skriver mer i morgon ifrån Vera

XD

Av Vera Nyström - 18 augusti 2012 13:19

hej idag så får jag besök och dom kommer klockan 14:00       och jag kommer att ta kort ha en trevlig dag 

Av Vera Nyström - 17 augusti 2012 17:25

Hejsan jag var ju på en klassresa idag med min klass   och så när vi var framme så pratade lärarna lite och sen så badade jag och sen så gick jag upp till ett stort berg och satt jag där och då spelade min kompis massa musik på sin mobil    och sen så gick vi och plockade lingon och blåbär   

och sen så spelade jag en lek det går ut att man får en lapp och en annan ska skriva på den lappen och då få man inte se vad den har skrivit ( och det handlade om kändisar)    och sen så ska man svara nej eller ja frågor man dom andra om det är en film som den personen har varit med i m.m och sen så slutade jag redan vid 13:00 tiden och då så gick jag igenom en skog och det gick mycke fortare än den långa vägen   och så var det så varmt ute och då så gick jag till ett stort träd och satt jag där och det var min klassresa      ha en trevlig dag ifrån Vera

Hej

Av Vera Nyström - 16 augusti 2012 20:06

imorgon så ska jag bort på en klassresa   och jag kommer hem vid 14:00 ungefär ha en trevlig dag

Av Vera Nyström - 15 augusti 2012 17:30

imorgon så börjar jag skolan   jag måste då gå upp rätt så tidigt redan klockan 6:00 och min buss kommer 7:10 och på fredag så ska jag bort på klassresa   ha en trevlig dag ifrån Vera   

Av Vera Nyström - 11 augusti 2012 08:32

Hej jag ska snart åka till stan och handla kläder  och jag kommer väll hem vid klockan 15:00 tror jag ha en trevlig dag ifrån Vera

Av Vera Nyström - 3 augusti 2012 11:39

Hej jag vaknade för tre timmar sen  och jag håller på att packa  och jag väntar tills min mamma kommer hem för hon jobbar fortfarande           klockan e bara  12:00  och jag åker väll till uppsala klockan 15:00 tror jag          jag ska ta många kort när jag e i stockholm     och så när jag e i uppsala så ska jag vänta ett tag på att mitt tåg ska komma   och sen när jag har kommit fram till stockholm så ska jag åka buss   och jag ska vara i stockholm i tre dar och jag får inte använda datorn    jag kommer ändå hem på söndag och då ska jag skriva om allt som jag har gjort i stockholm    ha en trevlig dag och en bra helg   ifrån Vera

:D

Av Vera Nyström - 1 augusti 2012 12:35

Hej nu e det bara 2 dagar kvar tills jag åker till stockholm   jag kommer att ta många bilder i stockholm  

så jag kommer inte att vara inne på bloggplatsen på dom dagarna som jag e borta i stockholm     jag kommer att skriva lite imorgon om vad som händer  ha en trevlig dag ifrån Vera

Presentation

You are my life

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya header & färgerna?
 Dom är mycket bättre än de förra färgerna
 helt ok
 vet inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Purple Bobblehead Bunny

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards